您的手機電話簿(聯絡人名單)安全嗎?

*當你將老婆同女友嘅電話放埋一齊?就出事喇!
我從來都唔用錢買app嘅,但係今天破例了,唔係因為這個太好用,而係因為佢太重要!!

Android如何備份聯絡人名單,讓更換手機時再也不會丟失聯繫資料 ...
剛換新手機? 通訊錄怎麼無痛轉移?
教您如何將 Android 手機中的聯絡人同步到 Gmail 當中(雲端?)就出事喇!

想要保管好你嘅密碼 / 私隱 (相片除外),當然就要加密。
好似竊聽風雲,裝埋鍵盤記錄器真係冇得好講。
但係依家你安裝嘅APPS無論係乜,連計數機都話要求進入你電話簿,真係出買哂啲朋友。

密碼管理器 B-Folders
既有安全筆記管理密碼,仲有加密行事曆器
安裝在您的所有設備上
...不涉及任何雲端服務。

FAQ:我有幾十部電話、平板點樣Sync 呀? 幾錢點計呀?
【 密碼管理器 B-Folders 】 Android 版無論個人和商業用都係免費!
Android Edition is free for personal and commercial use.
小弟共有兩部 Android 電話同一部平板,用了兩年,從來冇令我失望過,唔會hangs
只要在同一WIFI下,或用藍牙就可以 Sync ,好快,一啲都唔慢。
但如果你係用桌面電腦如Windows, Mac OS X, Linux
B-Folders 5 桌面版 - 一個擁有人軟件許可證 - US $29.95 excl. VAT
US $29.95  / 一個擁有人  

Share唔Share? 咁好嘅野最好口耳傳動啦!執生。

0 comments:

Copyright © 2013 我嘅 OpenCart 香港